Nya tag ger nya steg

Dagarna flyger förbi och med vårens alla känslor så känns livet sådär extra toppen, dagarna blir allt ljusare och längre med allt det fina gröna som har bara bara sprackat fram på senaste tiden. Bloggen har legat lågt ett bra ta nu vilket känns väldigt ledsamt tycker jag då jag alltid har älskar att få skriva några rader och få dela med mig av min värld till alla er läsare men nu ska det bli stor ändring på det vilket jag också sagt en miljon gånger känns det som men den här gången så menar jag det faktiskt.
 
 
Det är Maj månad och om bara nån vecka så fyller lilla Lova sitt första år, kan ni tänka er va tiden bara springer iväg. Min minsta lilla tjej har redan blivit ett år och jag har så svårt att förstå min lilla tjej som va så lite är nu så stor och ska börja på dagis till hösten med sina storebröder då den stora Tilda fyller 6år i Juni och börjar på lekis till hösten min stora tjej som kom till oss med stor glädje för så många år sedan.
 
Idag har solen visat sin fina sida och vårmt upp oss här i dalarna med glädje och inspiration, jag själv klev ur sängen redan 07.05 med en nyvaken Lovis som va så sugen å lite Gruffalon innan hon var redo att ta tag i dagen. Dom stora kidsen väckte jag en efter en så dom skulle hinna med att äta sin frukost eftersom mina barn inte direkt är morgon pigga av sig att äta frukost innan kl 10 i vanliga fall, utan det ska vara mys i soffan till tv först men idag så blev det bananpannkaka till frukost så då var alla glad och nöjda och hoppade till och med i kläderna innan dom slog ner sina små rumpar vid frukost bordet innan det var dags att promenera till bussen.
 
Dagen har varit toppen och jag har varit hemma själv några timmar med Lova innan jag fick stor besök av Isabelle och lilla William, dom är så gulliga dom två när dom ska leka mad varandra kanske blir framtida mr & mrs någonting. Det var roligt att få besök iaf och jag bjöd på lunch skit snack och massa bröllops prat, imorgon ska vi ut och promenera lite runt tisken innan jag ska på lektion i skolan men det blir nog en toppen dag och hopps solen vill visa sin varma sida.
 
Ha en trevlig kväll alla Läsare. Kramar från Dalarna!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback