Sommar är ljuvliga tider

 
Juni månad har vi redan sprungit in i, tiden för bloggen har varit knaprigt med allt som på går i skolan, avslutning på dagis, bröllopsplaneringen osv. men nu hade jag ett par minuter innan sängen väntar för imorgon kommer min syster till frukost bordet och äter pannkakor med oss för att sedan klippa mitt hår så det honner växa till sig innan den stora dagen kommer så det ska bli väldigt intressant sen blir det en bebisdejt med kära Isabelle och lilla William eller jag lilla kan man väl inte säga när han är över året.
 
Tiden den bara springer och lika så göra precis alla barnen här hemma nu när dagis är slut för denna termin så nu väntar ett låånngt sommarlov med massa soliga dagar, stranden, lekdejtar och massa annat skoj väntar oss denna sommar och så dagen med det stora D. Vi är så förväntansfulla och det bara pirrar i hela kroppen för varje dag som går.
 
 
Tilda min stora tjej har avslutat sitt sista år på dagis och hon längtar så efter att få börja på den stora skolan med dom stora barnen. Det var ett fint avslut på dagis och alla fina helt underbara fröknar fick vaarsin blomma och Merci låda med chocklad som avslutnings present och dom barnen som slutade fick hoppa ut genom fönstret och sjunga fina sånger vilket Tilda verkligen tyckte var stoligt men gud så roligt hon hade där hon kom flygandes ut genom de där hålet som hon så många gånger vinkat av oss för en dag på dagis. Så nu är hela rummet fullt med målade och ritade teckningar hon gjort på dagis som hon bara va tvungen att klistra upp på alla garderober för att visa va duktig hon är. Jag kan knappt förstå att min lilla flicka har blivit så stor och ska börja sitt första år i skolan till hösten, det känns fortfarande som om det var igår vi kom hem från förlossningen med våran lilla flicka på 50cm åh 3880gram det är så det rinner tårar ur mina ögon.
 
 
Nu ska jag njuta av en tyst stund med en stor, varm kopp te innan jag ska krypa ner i sängen för att vakna till en dag med solsken och underbart sällskap. Ha en toppen bra sommar alla läsare. Kramar från Dalarna!
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback