A happy anniversary

Dagarna bara flyger förbi mina ögon känns det som, jag har inte haft tid för datorn någonting nu på ett tag igen och det känns lite trist igentligen. Det finns så mycket jag vill hinna med att göra och så mycket jag vill ska hända men allt näst in till krockar med varandra och sen blir ingenting gjort av det jag vill. Men jag hoppas på att så fort jag fått detta med studierna i ådrorna så kanske det kommer att rulla på lite lättre och inte lika fort som innan.
 
Skolan rullar vidare och ännu en vecka har börjat och det känns fortfarande helt toppen att komma ut till omvärlden och göra andra saker än att stanna hemma med mina underbara barn och torka deras rumpor, asså ingeting illa menat med det utan jag tycker att pappa i hus (pappan till barnen) ska få ha lika stor chans till att få stanna hemma och inte göra någonting annat än att få gosa med lilla Lova och dom andra stora barnen och göra hus sysslor medans jag får komma ut och göra saker jag som omväxling i miljön. Barnen tycker att det är så roligt att få ha pappa hemma och det fungerar så bra tycker jag.
 
Helgen har varit helt fantastisk, den började med en lugn morgon på fredagen som utvecklade sig till en lång och lugn promenad med en vän till mig och vi babblade på hela vägen och hann gå ganska så efter en väl behövd promenad så var det bara att knata vidare hem för att fortsätta med hus sysslorna som skulle göras inför kvällen barnvakter som skulle komma och göra våra barn sällskap ett par timmar medans jag och pappa G skulle iväg på överraskningen jag hade planerat in och sagt som gjort så kom vi iväg tidigare än beräknat och barnen själv hade en toppen kväll med systeryster och hennes kompis och vi hade en toppen kväll själva med bara oss två och två kompisar till oss. Jag hade fixat så vi skulle på en live konsert på arenan av ett band som pappa G är ett FAN av men han tyckte iaf att det vart en toppen överraskning. Anledningen till att vi gjorde detta var ju för att idag är det inte vilken dag som helst utan idag är det 15 Oktober 2012 vilket rubriken avslöjar riktigt bra men idag är det iaf våran 9års dag. I hela 9år har vi kämpat och slungats omkring i våra känslor för varandra och än idag så brinner våran kärlek för varandra till tusen och tillsammans genom alla dessa år så vill jag tacka alla våra nära och kära vänner, familjer och andra personer runt om kring som funnits där och stöttat våran kärlek för varandra genom vårt och torrt. Nio år, fyra fantastiska barn och ett helt underbart liv tillsammans är vad vi har fått för erfarenhet av dessa år tillsammans men också självklart en massa mer men åren går och nya upplevelser kommer vi att genom gå tillsammans med varandra och även resten av världen.
 
Året 2013 kommer att vara vårat årtionde då vi kommer att fira våra tio år tillsammans på ett helt annorlunda sätt jämfört med vad vi brukar göra varje år. Efter tio väldigt händelserika år tillsammans så har vi nu det senaste året diskuterat fram och tillbaka tillsammans och kommit fram till att vi vill och ska fira våran tio års dag tillsammans med familj, släkt och vänner på ett helt underbart sätt och sätta kärleken lite mer i brand. Vi ska dela namn och byta ringar göra det till våran dag och ge framtiden ett fantastiskt lyft i våran familj och förena den till en. Att gifta sig är någonting stort och det är precis vad vi kom fram till att vi skulle göra. Jag lskar honom till stjärnorna och tillbaka och han känner nog likadant hoppas jag iaf och jag ville göra mitt liv till vårat för evigt. Sommaren 2013 är och kommer att bli den bästa sommaren någonsin.
 
 
Jag älskar dig så mycket och du betyder allt för mig. Utan dig i mitt liv så skulle allting bara rasa. Du får dagarna att lysa upp och gör så viljan att leva finns inom mig. Vi är menade för varandra, du och jag ska vara tillsammans ha framtiden i våra händer och leva lyckligt. Det du och jag här tillsammans är så starkt att ingenting kan hålla oss isär. Det är dig jag vill vakna upp brevid  och det är dig jag vill se innan jag glider in i drömmarna om nätterna. Man får bara en stort kärlek i livet, och jag har fått min och förlorat min flera gånger men i slutet så är det ändå vi som står hand i hand och kollar på solnedgången tillsammans. Du är min kärlek för livet och det kommer alltid vara du och jag nu och för alltid i all framtid... Jag äskar dig min kära sambo och jag vill ingenting hellre än att ge dig mig och dela rästen av mitt liv med dig.

Kommentarer från er söta läsare.
» Caroline sonne

Jag tycker att det är så fint att ni verkligen funnit eran livskamrat, dvs varandra. Ni har varit tillsammans i 9 år , ni har 4 stycken superfina och vackra barn, jag kan inte annat än att säga Grattis ännu en gång till er , ni är som gjorda för varandra <3

2012-10-16 // 15:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback