Varför Onsdag av alla dagar

Jaha och så har vi vandrat vidare in i Noveber månad och alla dom fina färggrana löven har fallit mot baken som bytt färg mot bruna hållet, höstlovet kom och gick med en väldans fart. Idag är det Onsdag och sista veckan på Medicin kursen så det är plugga som gäller för mig för att på fredag är sista dagen och den börjar med läkemedelsprov i två delar sen avslutar vi detta kapitel och tar helgen ledig för massa bus och lek med barnen innan nästa kurs drar igång på måndag morgon och då är det psykologi som gäller.
 
Höstlovet gick med en väldans fart och vi han med att göra en massa skoj, det började med en lång tripp ner till den stora gula affären Gekås Ullared med min stora kärlek pappa G och såklart kära mamma och syster så barnen fick vara på lite olika ställen men det tyckte dom var riktigt skoj att få komma bort och få lite egen tid för sig själv, Tilda och Oliver fick vara hos deras farmor ute på landes med hönsen, kaninerna, katterna och hunden. Alvin och Lova fick spendera en natt med min andra syster sen kom kusin vitamin och tog Alvin för ett par dagar och dom hade en massa skoj och på samma veva så kom årets första snön som va upp emot tre tre decimeter så det tyckte dom var riktigt skojsigt med en massa snö.
 
Lovis fick sig en premiärare av håruppsättning igår då hennes hå har börjat bli så långt framtill så det är ner i ögonen och hon är så himla lik Tilda våran lilla tjej så det skriker om det, syster upp idagen ungefär. Hon blir bara större och större ju fler dagar som går och den 23 November blir hon hela sex månader min lilla tjej. Lova är så duktig och hon är så fram i uttvecklingen och har börjat hasa sig fram när hon ligger på magen så det dröjer nog inte förens hon kryper runt här hemma bland dom andra syskonen och sitta det är hon inte riktigt haj på ännu men i korta stunder så går det jätte bra så länge hon får in balansen helt, hon äter gröt och mat med oss så änge det är någonting som passar att mosa ner annars så har jag slängt ihop lite potatis och purjolöksoppa som ligger i frysen i kuber så det är bara att värma på om det skulle vara så och hon bara älskar mat allätare är precis vad hon är.
 
Nu ska jag ta tag i studierna och hoppas på att jag får klart en massa idag. Hoppas att ni läsare har haft ett toppen höstlov och så får ni ha en toppen dag, här skiner solen idag. Kramar från Dalarna!!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback