Drops of Jupiter

.
Fredag och Helgen är kommen, jag har sovit som en kratta i natt och jag har ont i varenda muskel i hela kroppen men vad gör det disken är påbörjad och lika så är resten av lägenheten, idag ska det storstädas och det som inte är upp packat redan ska bli det idag för nu är jag less på att det ser förjävligt ut på vissa ställen. Tvättstugan ska bokas, det ska bakas och Alvin ska sova sin middag så dagen ser full bokad ut men ett besök av bästa Isabellé och sötaste William kanske hinns med i vevorna ändå.

Igår var det Torsdag och det va en vecka till BF och jag käkade ananas och tog mig den långa promenaden från oss in till centrum, den började bra med solsken men efter halva vägen så började det regna så gissa om vi va blöta när vi väl kommit fram men en vända in på Kappahl vart det iaf så nu har liten fått sig en mössa iaf så nu är hon mer än välkommen att göra oss andra sällskap ute i världen.

Med musiken i högsta hugg så ska jag nu fortsätta med alla dagens pyssel och hoppas på att solen kanske vill titta fram bland dom regniga molnen.

Ni läsare får ha en toppen dag. Kram

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback