Bf +2

Jaha det här hade jag inte räknat med direkt med dom två senaste barnen jag fått så har dom kommit på Bf så jag hade räknat med att även denna lilla sak ville titta ut som beräknat men här sitter vi Bf +2 och ingen liten ännu här inte men jag hoppas att det inte ska dröja allt för länge till.

Det senaste dagarna har det varit vakna på med kläder och ut i naturen, promenad efter promenad allt för att försöka få tiden att springa förbi. Idag är det Lördag och snart dags för annu en promenad, Alvin ska sova och solen skiner så det är det bästa kombinationen nu när man vill att tiden bara ska rinna förbi.

Ha en fantastiskt bra dag. Kram!!

Kommentarer från er söta läsare.
» Sofie

Det var en seg bebis du har där inne :-) Jag hoppas att den kommer ut snart! Ta hand om dig! Kram

2012-05-21 // 17:33:46
URL: http://sofienordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback