Mars månad

Tisdag och med fötter och rumpa i revbenen så lider jag lite nu när jag sitter upp så man får liksom halft ligga ner för att inte behöva få kramp efter en stund av smärtan, men det är en ovanlig dag idag och alla barnen ligger redan i varsin säng och sover och jag ska njuta av lite kräm nu till det sista av Äntligenhemma sen är det bara tvättstugan jag ska vänta på och efter det blir det sängen för mig så jag kan vakna upp och vara pigg och glad. Imorgon Onsdag sista dagen på dagis den här veckan för barnen och sen ska vi bara njuta av resten av veckan och kanske göra någon utflykt till skogen och till helgen ska vi hem till mamma och slipa lite bord och stolar och kanske även att vi hinner med spjälsängen. :)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback