. .

Han heter Alvin och var barn nummer tre och var beräknad att titta ut till världen den 18 April 2011 och det gjorde han också. Klockan 04.13 tror jag att det var och det var en perfekt liten frisk pojke som utan några som helst problem kom till oss och gav en massa mer kärlek än vad vi redan hade. Syskonen sins emellan älskar varandra och leker jätte bra tillsammans stundvis som alla barn och en del stunder så är det stonk och stön för syskon livet. Idag är det den 14 Mars och det är 4 dagar tills han är 11 månader gammal.

Han har fått fyra stycken tänder och kan säga mamma och pappa, favoritleksaken är bollar och Babblarna är någonting han bara absolut älskar att titta på men också I drömmarnas trädgård är en stor favorit. Han har vuxit så enormt mycket det senaste veckorna och tog det första stegt för någon vecka sen så nu tränas det för fullt och snart springer änven han runt här hemma med Tilda och Oliver och busar för fullt.


Alvin Emanuel John Bo Costello Ungerbäck ♥
Vårn lilla prins fyller snart ett år och blir även storebror till sommaren, livet rullar vidare och vi är en lycklig familj som växer. Att gå från 16år och outbildad till snart fyrabarns mamma är inte illa och jag saknar inte ungdomslivet ett dug. Hej då till ungdommens alla djävulsbestyr och vi säger hej till det bästa livet någonsin, mamma livet är det bästa som finns. När jag fick reda på att jag väntade mitt första barn som 16 åring så vart man så klart lite chockad men samtidigt så visste jag vad jag ville och även så min sambo pappG som har funnit där för oss hela tiden oavsett hur situationen har sett ut, vi är en stark familj och förhållandet bara växer för var dag som går.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback