En väldigt tidig morgon

.

Det är Tisdags morgon och jag är vaken mycket tidigare än vad jag brukar vara, klockan visar just nu 06.35 och jag har varit vaken ungefär cirkus 30-40 minuter redan. När klockan gick över 06.15 så insåg jag att jag kommer inte kunna somna om än på ett tag så det var ju liksom bara att sätta på sig kläderna och börja dagen, jag klagar inte så utan känner mig ganska så utvilad för att vara ärlig men tröttheten ommer väl sen när det är dags att få Alvin att sova middag. Så just nu sitter jag här i det tysta mörkret och njuter lite av egen tid om man kan kalla det för det och dricker en kopp te.

Klockan har nu passerat 7 och alla barnen är vakna uppe och äter frukost, det är alldeles strax tid att börja göra oss klara för en promenad till dagis. Det är blå himmel och solen håller på att titta fram så det kommer att bli ännu en fin dag med värmande strålaroch forssande vatten längs vägar. Ett sånt där typiskt galon eftersom det finns en riktig vatten älskare i familjen.

Nej nu måste jag ta och bege mig så jag blir klar någon gång. Ha en toppen bra dag. Kram


Kommentarer från er söta läsare.
» Annika

Fin blogg :)

2012-03-13 // 17:59:24
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback