Lördag

Det är Lördags morgon och klockan är strax tio, när jag klev ur sängen för en timme sedan så såg jag solsken genom persiennerna och fick ett leende på läpparna men när jag väl hade dragit upp dom så fick det mig att häpna. Där på marken låg det ett tunt lager med snö, vafan liksom den som precis försvunnit. Men förhoppningsvis så var det allt som kom och inte mer så solen kan smälta bort det lilla och ge tillbaka vårens känslor igen.

Lördag och alla barnen vaknade som vanligt idag igen, det hostas, snoras och Alvn har till och med en liten släng av feber så det blir inte så mycket vi kan göra idag inte så vi får väl ta en inne dag med packning och nermontering av en hylla men också att fortsätta måla lite på de nya projektet. Men nu först ska vi ta och äta frukost och sen får vi se vad dag har att komma med.. Ha en bra dag! Kram.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback