Fredag

Det är Fredag och hela en vecka och fem dagar sen jag skrev sist. Sen dess har det varit fullt upp med allt och datorn har legat på hyllan ett tag. Snoriga näsor, hostiga små barn, packande målande och bara en massa allmänt familjeliv med dagis möte och det ena och det andra. Men nu kanske tiden finns lite så jag kan hinna med något inlägg per dag iaf.

Så imorgon är det Lördag sista Mars och det är en månad kvar i lilla leksand sen bärd lasset vidare, barnen ser fram emot att få komma till någonting nytt och med deras nya rum sen med fina nya tapeter som dom själv valt så blir det nog toppen. Nu ska jag avsluta och gå i sängen innan det blir alldeles för sent. God natt på er alla läsare och hoppas att ni finns kvar trotts det långa uppehållet.


En alla alla saker som skulle göras om innan flytt och detta gjorde jag under denna vecka medans pappaG jobbade så med alla barnen till hjälp så vart det ändå ett riktigt fint resultat.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback