A wonderful day together

Torsdag kväll och jag ska snart sätta ner Alvin i badet och lägga Tilda i sängen, dagen har varit helt jävla fantastiskt underbar, (Ursäkta språket) men det har varit en toppen dag som jag har spenderat med tjejorna här hemma medans små killarna fick en heldag med pappa G i Borlänge med lite matshopping men dom klagar inte direkt för det. Nu ligger Oliver och sover och lik så gör Lova fast inte i ängen utan den nya favoriten babygungar så det var ett toppen köp vi gjorde när vi skaffade den.

Dagen har gått till pyssel promenad med blomplock och mys i soffan men även lite städning har vi hunnit med så det har varit en toppen dag med andra ord så sen när alla barnen har krypit ner i sängen så ska jag fortsätta med bröllops inbjudningarna och titta på lite avsnitt av Alcatraz som har blivit lite av en favorit hos oss vuxna här hemma så med lite kvällsmat och mys med pappa G så ska jag med ett leende på läpparna krypa ner i säängen sen och njuta av en god natts sömn.

Nu ska jag stoppa Alvin i badet och Tild i sängen så ni läsare får ha en toppen kväll så åter kommer jag senare eller imorgon sålänge får ni njuta av dagens bilder.








Kommentarer från er söta läsare.
» Janina

Vankas bröllop? Grattis! :)

2012-06-14 // 22:35:59
URL: http://schanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback