Somma gul


Ännu en vecka och ännu mer uppehåll i bloggen har det blivit. Vi har haft en kille häs som har tapetserat två rum och sen har det blivit storstädat vilket med en liten tar lite tid med uppehåll för mat till lill tjejen. Men nu ska hoppas jag på att jag kanske ska hinna skriva lite mer om dagarna.

Det är Onsdag och dagen började med storstäd i köket som tog näst in till hela dagen med disk som stod över hela bänker och en miljon sopor som skulle ut men nu är det rent fint och luktar lite sommar.
Regnet har fallit några timmar nu men även solen har vissat sin fina siden en sväng men vi har hållit oss inne idag och hoppas på finare väder imorgon så vi kan få komma ut i friska luften och promenera lite.

Idag kom även deras dagisplater i posten och vi är mycket nöjda med dagiset som dom fått plats på så det ska bli toppen, till hösten börjar dom så nu är det sommarlov som gäller till Augusti sen är det tillbaka till vardagen och jag själv hoppas på att jag får komma in på skolan jag sökte.

Nu ska jag plocka lite leksaker och leka ur den sista energin innan det är dags för sängen. Hoppas att ni läsare har haft en bra dag. och en toppen vecka sen sist. Kram

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback