Äntligen är den här

Nu är äntligen solen tillbaka och ger oss den riktiga sommar känslan såhär till midsommar helgen. Helt underbart! Vi ska spendera helgen hemma hos mamma och bara njuta av solen. Vad ska ni andra hitta på, kanske ska ni också spendera den med familjen eller kanske bara rent utav njuta av sommaren och luta er tillbaka i trevligt sällskap, men vad vet jag. Klockan är efter 12 och alla barnen har ännu inte somnat, Tilda och Oliver ligger fortfarande vaken i sängen och kollar på Tummelisa, själv njuter jag av lugnet då Alvin och Lova redan sover och med tv, dator, och ett öppet fönster med ljuden från naturen så kan inte denna kväll bli så mycket bättre än detta.

Idag har jag även äntligen hämtat ut det där paketet från Buzzador som legat och väntat på Ok i evigheter men nu är den uthämtad och Alvin han fick sig sitt första prov smak till kvällsmaten och vad jag kunde förstå så var det en stor hit hos honom och denna gång har jag fått äran att låta mina barn få testa NAN Juniormjölk från 12 månader.

Nu ska jag ta och sova lite till naturens alla ljud och vakna upp pig till en ny dag med förhoppningsvis en massa solsken. Kramar från dalarna!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback