6 Juni

Idag är det 6 Juni 2012, Nationaldagen. Det var en vecka sen jag skrev sist och dagarna bara flyger förbi tycker jag, man hinner knappt kliva ur sängen innan det är dags att lägga sig igen känns det som. I måndags kom en kille förbi för att tapetsera ett av dom två rummen som ska göras och det började bra men ännu är det ej klart så vardagsrummet är proppat med leksaker precis överallt och ingenting är någolunda städat så det är bäst att det blir klart imorgon för annars så kommer jag att bli tokig av denna stökiga lägenhet. Men det kommer att bli toppen när det är klart iaf =)
.
I helgen så var vi hemma hos sambon mamma och firade henne för hon fyllde hela 50år i  Måndags så vi har haft en toppen helg med massa skratt lek och tårar. Så när vi väl kom hem i Söndags så frågade barnen genast när vi skulle åka hem till farmor igen så dom har nog saknat henne en hel del men vi kommer nog att spendera en hel vecka där sen i Juli så då kommer dom nog att leka så dom tröttna på farmor ett tag.
Idag blir lilla Lova hela två veckor gammal, tänkt att det har redan gått två veckor sen hon anlende till våran familj och det är hel jävla underbar om jag måste säga det själv. Att börja livet som 17år och mamma till ett barn och nu 22år och mamma till fyra så är det inte så stor skillnad faktiskt, nån extra rumpa att torka men vad gör det. Jag tok älskar alla mina barn och dom allihopa är så välkommna till livet med kärlek upp till öronen..
Onsdag och det var små regnat till och från hela dagen och de kommer det någ att göra resten av veckan också så vi kommer nog inte att göra så mycket så länge vädret är skit men så fort solen kommer fram igen så ska vi fortsätta med alla våra fantastiska ute aktiviteter, sommaren är det bästa årstiden på året tycker jag man kan göra så mycket saker ute trots lite regniga dagar så klagar jag inte.
.

Kommentarer från er söta läsare.
» WHO?

Vad tycker du om min nya kategori inspirationsbilder?

2012-06-13 // 09:41:16
URL: http://neliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback