Nömnlösheten

Detta tjat om att man måste ha rubrik, vad ska man skriva om man inte hitta på en bra rubrik som passar in eller ska man bara ta det som dycker upp först i huvudet. Vilket ilandsproblem jag har. Haha!!

Fredags kvällen är kommen och Oliver somnade efter att han hade fått sin andra välling, Alvin sover nu efter att han ätit sin välling och Tilda ska jag alldeles strax lägga i sängen för imorgon är det Lördag och då ska vi göra lekrum och sovrum iastället för två separerade rum. Detta är pga att vi ska snart flytta så då passar vi på och utnyttjar möjligeheten för ett rum där det går att lägga in alla kartonger som blir pakade såhär lite i förväg, så i Tilda och Oliver sovrum blir det kartong samling under sängen och där det får plats så dom kan sova i sina sängar och i Tildas nuvarande rum blir det lekrum så kan dom leka med sina leksaker utan att behöva trängas med en kartong eller två. Det är ju två månader kvar tills vi flyttar med denna gång så ska vi flytta en lång bit så vi vill försöka få allting så organiserat som möjligt och inget onödigt fram och tillbaka åkande för städning utan det sker medans vi flyttar så det sista två dygen i Leksand sen blir det att sova i vardagsrummet för hela familjen men nu nog med flytt nu ska jag vissa lite bilder från dagens gång och sedan krypa ner i soffan med lite dricka och mysa in kvällen och kanske gå i sängen före kl 23 som inte hänt sen vi fick Alvin och det är snart ett år sedan. Gud va tiden bara rinner iväg.

Oh BTW idag så skickade jag ÄNTLIGEN iväg det där mailet till kommunen om dagmamma jobbet jag har funderat på så himla länge så nu ska det bli spännande att se om man får nått roligt svar. Om jag får det och har möjligheten så blir jag dagmamma till hösten ska bli så spännande men samtidigt lite sorgligt då det blir lite mitt i lilla nya bebisen men jag kan inte vänta hur länge som helst så jag får ha min bebis tid efter arbets tid om jag nu får chansen att bli dagmamma vill säga.

Hoppas att ni har haft en toppen Fredag med den fina solen som jag och så får ni ha en fortsatt trevlig helg. Kram!!




.
Barnens nya husdjur är detta så underbart söta kaninungar som dom fått av sin älskade farmor. Det är två honor och än så länge odöpta men namn kommer nog snart, barnen absolut älskar dom och vill hålla idom och klappa dom precis hela tiden.

'

Dessa två marsvin är enbart besökare i buren tills barnen farmor hittat en ny bur till dom men dom kommer bra överens med kaninerna och dom ser så söta ut tillsammans.

.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback