Dove Nourishing Oil Care Express Intensivbalsam



Igår kom ett oväntat men väntat packet i posten, ännu en kampanj via Buzzador som jag kommit med i och ännu en gång är det Dove balsam. Så lite Information om den kommer jag slänga med här och själv ska jag testa den ikväll när jag kliver in i duschen så jag har ännu inte hunnit testa.

Dove Nourishing Oil Care Express Intensivbalsam

Dove Nourishing Oil Care Express Intensivbalsam ger tre gånger mer näring än ett vanligt balsam. Den unika vit- och guldrandiga formulan består av balsam med inpackning som gör även mycket torrt och frissigt hår mjukt och glansigt. Använd dagligen efter schamponering istället för ditt vanliga balsam.

Dove Nourishing Oil Care är ett nytt hårvårdssystem för torrt hår. Dess unika formula av viktlösa naturliga oljor tränger snabbt in i håret utan att göra det fett.


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback