Cleaning time



Klockan är strax efter lunch och jag sitter ner en liten stund innan jag ska fortsätta att städa så vi kan ha en mysig helg tillsammans utan att behöva oroa oss om städning eller annat trams. Köket mär dammsuget och golven torkade och Alvin sover, Tilda är med pappa G i förrådet och rensar och har roligt och Oliver får njuta av lite egen tid med en städande mamma framför tvn med film och mys.

I Onsdags så fick vi två nya familje medlemar som jag inte berättat om ännu men jag ska inte avslöja någonting ännu utan i eftermiddag så blir det fotografering på hög nivå och då kommer lite nya bilder upp och även på dom nya små liven som gett barnen en massa glädje.

Jag själv sitter och njuter av en kopp iscoffee och vilar ryggen lite, och på tal om ryggen så kan jag svara på en fråga jag fick av en Adele. Ja ont i ryggen får man av att bäda på ett barn men det är så värt det när lite tittar ut och gör oss sällskap i resten av världen men tills dess så får jag lida som har en klen rygg i vanliga fall och som göra ont dagligen nu men bebis nummer fyra.

Nu ska jag fortsätta och sedan påbörja maten. Ha en fortsatt bra dag allesammans. Kram!!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback