Imorgon är det tillbaka till vardagen

Efter en toppen sommar trots det skit dåliga vädret så är det nu dags att återgå till vardagen, imorgon Måndag så börjar jag skolan igen äntligen nu ska jag fan i mig ta mig i kragen och "get a life" nej da men nu ska jag ta tag i det här så ska nog försöka få jobb till nästa sommar sen kommer resten av livet förhoppningsvis flytta på som vanligt. Barnen har haft en under bar sommar med sena nätte det få dagar med värme spenderade vi ute och nu sista helgen innan skolan så passade vi på och gjorde någonting tillsammans och det vart en hel helg på det fantastiska festival området där RockStad Falun höll hus och det var helt jävla fucking underbart att få komma ut hade mina tankar om att folk skulle kolla snet eller fråga vafan vi gjorde där med fyra barn under fem år men det var sjukt många människor som kom fram och ville titta, prata och självklart kommentera hur sjukt duktiga vi är att vi vågade ta med dom. Barnen är ju också var åh en en människa som har samma rätt som alla andra och jag är så lycklig dom skötte sig super precis hela tiden vi var där. Men nu nog med det, jag ska plocka iordning mina böcker pennor åh papper sen mysa ner mig i soffan med min lilla Lova för detta är min sista föräldralediga dag på väldigt länge och det svider lite i mammahjärtat att jag inte ska vara hemma men detta gör jag för mig själv så jag är glad och helt undertbart lycklig helt enkelt.
 
Ni får njuta av lite fina bilder jag tagit under dessa senaste dagar så uppdaterar jag mer under vecka med blilder från våran sommar 2012.
 
 
Hoppas att ni läsare har haft en toppen sommar och ser fram emot hösten och denns vardag.
Kramar från Dalarna

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback