Four years has gone past

Jag stod och tittade på lilla Alvin som låg på skötbordet redo för att få en bajsblöja bytt och det slog mig, jag tittade på honom i ögonen och blev mött av hans blick och såg hur han log mot mig (omedvetet dock) men ändå. Iallafall så såg jag hur mina senaste fyra år sådär bara flickade förbi mina ögon och jag såg hur vart och ett av mina underbara barn kom till världen och gav oss massa lycka och glädje. Hur livet bara springer iväg och bevisade hur fort man växer, det var så man fick tårar i ögonen och man började fundera och tänka för att se vad man har hunnit med att göra det senaste åren och jag kommer på en massa bra och fina stunder vi har haft tillsammans. Alvin är snart 3 veckor gammal och jag kan knappt komma på vad vi har hunnit med på dessa tre veckor och vad som kom skall genom åren.

Tilda föddes Juni 2007 och samma sommar som hon föddes så flög hon för första gången då vi åkte på en mini semester till Isle of man då pappa Gs mamma bodde där tillfälligt innan dom två-tre månader senare fluttade tillbaka till sverige. Somaren 2008 fyllde Tilda ett år och i samma veva fick vi veta att hon skulle få en lillebror och även ett nytt hem då vi flyttade till Insjön under hösten. Och hennes första jul och nyår och någon vecka senare Januari 2009 så fick hon sin lillebror Oliver. Dagarna gick och barnen bara växte och växte, Juni 2009 fyllde Tilda 2 och Oliver var näst in till 6 månader och tiden bara flög förbi med både dåliga saker som hände men också en del goda saker. Året 2009 gick fort och 2010 var kommet med Oliver som fyllde ett år och Tilda fyllde tre år, själv fyllde jag 20år det året och början på hösten hade vi en till flytt till Leksand och jag började studera och fick ett besked med början av studierna om att vi väntade ännu ett syskon till dom två änglar vi redan hade. Jag slutade kursen jag höll på men och började på gymnasiekompitensen istället och nu är vi här på våren snart sommaren 2011 med det minsta syskonet Alvin och vi har tre helt underbara barn och allt detta har vi gått igenom på det senaste fyra åren och det är sjukt mysko för hur mycket man hinner med på bara fyra år. Nu i Juni fyller Tilda fyra år men man skulle nästan tro att hon är närmare fem eller sex för så avancerad hon är i allting och hon är intresserad i det mesta och tar in precis allt.

Allt detta är våra senaste fyra år och vi ser fram emot framtiden med alla äventyr och öpptåg vi ska ha tillsammans, jag kommer självklart att dela med mig av allt vi kommer att gå igenom och hoppas att ni vill fortsätta att följa oss genom livet som unga föräldrar.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback