Klänning eller inte?

Jag själv har inte använt klänning sen jag var en liten flicka, har inte riktigt kännt att jag passa i sånt men iår tänkte jag göra någonting annorlunda och skaffa mig en och ha på Alvins dop. Jag har nog hittat den som passa mest in med tanke på att Tildas klänning är redan utvald och Oliver har kläder som passa ihop med hennes.

Detta är Tildas klänning som hon ska ha, den fick hon av sin mormor och gammelmormor i tidig födelsedags present och Oliver fick också sina dop kläder men dom får ni se bild på en annan dag så jag inte hittade alla delarna såhär dags på kvällen. Men iaf och klänningen jag har hittat som jag tror att det blir om jag inte får ögonen över någonting annat passande så ser den ut såhär:

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback