Gissa datum

Beverley - 15 April
Ume Sandra - 16 April
Maria - 17 April
Mamma - 17 April
Dolores - 19 April
Bertil - 20 April

Det är en början på listan iaf men var med och gissa du också så får vi se vem den lyckligt lottade är som träffar in på rätt datum. Jag själv hade hoppats på innan idag men nej icket den lilla verkar trivas ganska bra där inne.

Det är Söndag och dagen har varit bra, mycket sällskap gott skratt och god mat. Har precis unnat mig pizza efter en dag med lite vårstädning på balkongen med mamma och compani. Tårtan jag gjorde vart lyckad iaf äen fast själv botten inte vart som den skulle då den gick sönder på flera ställen men med lite fix så höll det ihop iaf och nu är halva tårtan borta så nu får gärna resten försvinna så man inte behöver få ångest när man ska städa ut kylskåpet till veckan. Lite bilder ska lägger jag upp nu sen ska jag natta lill tjejen i sängen och Oliver ska kollas sen får man se vad kvällen har att komma med, kanske en tidig dag?! Solen gjorde oss sällskap en stund över dagen iaf vilket var underbart men det över gick till regn när klockan väl närmade sig kvällen.




(Rosorna fick jag av mamma och syster och dom gula tulpanerna fick jag av pappa G och barnen men dom fick jag redan igår.)

Kommentarer från er söta läsare.
» Beverley wennberg

datum blir 15.e April :) xx

2011-04-10 // 20:11:18
» Bertil

Jag tror att den lille kommer ploppa ut lite senare än sagt, kanske 19 eller 20:e :P



Hoppas det går bra och att pojken har alla tio fingrar och tio tår :)

2011-04-10 // 20:25:36
URL: http://beeeeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback