Personligt brev

Detta är mitt personliga brev som msåte  skrivas i svenskan och skickas in för nästa vecka. Så jag delar med mig av det nu så kommer jag att lägga upp min skrivna novell när den är klar. Vilket jag måste börja på så jag slitter sitta med läxor på själva julafton. Läs, njut och kommentera gärna om jag ska lägga till eller ta bort någonting!

Hej, mitt namn är Malin Ungerbäck och är 20år gammal. Jag har två underbara barn och väntar mitt tredje till våren. Tilda är 3år och lillbrosan Oliver fyller 2år i Januari.
Jag bor tillsamman smed min sambo Glenn i en stor lägenhet i Leksand, Dalarna. Vi flyttade hit i början av Juli och innan dess så har vi flyttat runt lite här och där för att hitta den plats som känns just rätt för oss och detta var våran femtå gång vi flyttat på 3års tid.
Jag är född och uppvuxen i Borlänge och där bode jag tillsammans med min familj tills min mamma och pappa skiljde sig och flyttade åt olika håll. Jag följde med pappa åt honoms håll av livet men gick åt andra hållet och flyttade hem till mamma när jag träffade min livs kärlek för 7år sen.
Mina intresseb är min blogg som jag skriver i dagligen men sen tycker jag om att fotografera och göda designer till t.ex. bloggar och webbdesign. Men så klart så är mina barn nått av det som betyder mest föe mig.
Jag har aldrig avslutat skolan med bra betyg eller gått något gymnasieprogram, har aldrig jobbat heller. Jag har fått följa med en nära vän till hans jobb och där fick jag göra upp emot tusen olika smörgåsar.

Mina mål med Svenska A är att få så bra betyg som möjligt och göra så bra av mig som jag kan. Jag älskar att skriva och det är någonting jag skulle kunna tänka mig att jobba med i framtiden och jag kommer förmodligen att gå flera kurser på NTI Distans för att få bra betyg för att sedan kunna utbilda mig vidare till någonting av det jag vill bli när jag läst klart skolan. Jag vill jobba med en massa olika saker egentligen så jag vet inte riktigt just nu vad jag ska sikta in mig på, jag vill jobba med barn som pedagog på ett dagis, att göra olika designer till olika företags hemsidor på nätet eller jobba inom media som t.ex. på en tidning och skriva artiklar.

Kommentarer från er söta läsare.
» Anonym

Jag hoppas verkligen inte du skickar in den här texten innan du fixat till alla stavfel - annars blir det nog inget högt betyg i Svenska A.

2010-12-20 // 12:57:45
» Klara

Du kan göra precis vad du vill Malin. Allt du behöver är vilja :) Önskar dig lycka till i allt du tar dig an.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback