Ny läsare, läs detta!

Är du en ny läsare och vill veta lite om mig.
Jag heter Malin och är en ung mamma på19år och har två barn.
Tilda fyller 2år det 17Juni och Oliver är bara fyra månder än så länge.

Jag som ung mamma spenderar den mesta tiden med mina barn och det tycker jag är jätte kul. Men som alla andra så har jag också en massa andra intressen som jag tycker är kul.
Jag tycer om att blogga, baka, designa lite och scrapbooking, men jag tycker också om att gå så tar ofta en lång tur på förmiddagen med lillen i vagnen när Tilda är på dagis.

Vi bor i en STOR lägenhet, har en massa rum till leksaker som behöver inte trängas i någon liten två längre.
Tillsammans med mig har jag min sambo som är lika gammal som mig och vi har hållit ihop en bra tag nu.
Den 15 Oktober har vi varit tillsammans i 6år ungefär.

jag får ofta besök av min mamma som vill hälsa på och träffa dom små, eftersom dom växer som ogräs så vill hon inte missa någonting.
Det är lika dant med min svärmor (alltså pojkens mamma) som kommer så ofta hon kan för att träffa dom, hon bor bara upp för backen så behöver jag/vi hjälp så är detbara att ringa henne.

Jag och pojken har haft våra funderingar på att giftaoss men det blir nog inte än på ett tag, ska skaffa jobb och ett hus först sen kan det nog bli tal om det.
Så klart som alla tjejers drömt är att ha den fina vita klänningen ochdet stora bröllopet men en massa vänner och familjen som finns där för att fira det fina med dig.

Men är det någonting mer du villveta så är det bara att fråga.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback