Ett lyckligt slut!

Jag har inte skrivit på ett tag nu och det är för att jag har pratat med pojken ett tag nu för att vi skulle reda ut allt det här och det har varit ganska så jobbigt för oss båda två. Men vi lyckades lössa detta problem och det var jätte skönt så att vi ska göra detta nu för sista gången för ett sista försök och fungerar det inte nu efter detta så blir det slut för alltid för vi kan inte fortsätta så här. Jag klara inte av att blir sårad och klara av barnen på samma gång. Jag har gått och mått dåligt dom senaste dagarna pga detta. Men nu så är allt bra igen och vi ska försöka ändra på saker här hemma så att det blir bättre för oss båda två.

Men ni alla som har läst min blogg och av varit där för mig så vill jag tacka er så mycket, det har varit till en stor hjälp och jag behövde det verkligen i början av allt detta. Jag är så glad att ni finns där för mig och jag behöver er och jag kommer att finnas här för er om ni behöver min hjälp med svåra beslut och problem.
Tack så mycket iallafal för all er hjälp och jag ska börja skriva oftare och hoppas på att bli en populär bloggare och får en massa läsare.

Kommentarer från er söta läsare.
» Johanna

Skönt att höra att det löste sig för er :D

2009-07-17 // 00:14:26
» Johanna

Skönt att höra att det är bra mellan er igen :)

Ni passar så bra tillsamman :D

2009-07-17 // 00:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback