Ensamstående ungmamma

Ni som läser min blogg vet kanske sen tidigare att jag har haft en helt underbar pojken men idag så tog det slut och han har flyttat ut. Så från och med nu så är jag en ung ensamstående mamma som just nu är föräldra ledig men ska börja jobba extra snart och sedan ska jag börja skolan.
Jag är väl ledsen men jag är också jävla massa sur och föbanad men så blir det ibland, i okrober så hade vi varit tillsammans i 6år om det vart så men nu vart det inte så och jag är väldigt glad över att JAG lämnade han. Så trött jag blivit på hans gläll och han bråk stupp i ett.
Så fuck of till dena förlovning och välkommen med mitt nya liv som ung ensamstående mamma till två helt underbara barn.

Kommentarer från er söta läsare.
» Zandra

SV: Åhå! Det var jag inte beredd på att höra. Är du säker på att du verkligen vill ge upp allt ni har tillsammans? Inklusive två barn? Jag hoppas att det ordnar sig i alla fall. Sex år kastar man inte bara bort så där.



Jag hjälper dig gärna i alla fall! Har du samma mobilnr nu när du har bytt mobiltelefon förresten? <3 Stå på dig!

2009-07-13 // 19:30:28
URL: http://counting.blogg.se/
» Ewwe

åhh finns här om du känner att du vill prata.. <3 puss på er sötnosar

2009-07-13 // 19:48:09
URL: http://fantaziie.blogg.se/
» Anonym

vissa gånger är det bättre att bryta, bara ni tänkt igenom det ordentligt! önskar er all lycka:)

2009-08-01 // 22:46:24
URL: http://sveasmamma.blogg.se/
» Anonym

vissa gånger är det bättre att bryta, bara ni tänkt igenom det ordentligt! önskar er all lycka:)

2009-08-01 // 22:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback