Inspirationens värld för oss vidare

Det är en ny vecka som har startat men Tisdagen kom och gick nästan på en gång, det här men minnet och uppdatera bloggen är jag ganska så usel på ser jag men men lite klent får det väl vara tills hjärnan har kommit igång ordentligt. Dagen i säg har gåt ganska så fort och eftersom det är Tisdags så hade vi lektion i skolan och det var ganska så lärorikt även om jag kanske inte satt och lyssnade så jätte noga då jag satt och skrev på mina uppgifter istället men det gick bra trotts allt och nu väntar maten och lite städ innan kvällen kommer gåendes och barnen ska ha kvällsmat och gå i sängen för ännu en dag på dagis imorgon.
 
Hösten kom med en väldans fart när den väl bestämde sig och snart ligger alla dom vakra löven på marken redo för en vinter med snö och kyla, dessa vinter kläder ska börjas tas fram för en genom gång för att se vad som behövs köpas nytt och vem som saknar vad. Så vad jag vet på raka handå så här så behöver alla nya vinterkläder förutom Lova som har en overall sen Tilda var en liten knodd som är tjock varm och gosig.
 
Alvin var på bvc för snart två veckor sedan och i Söndags morgon så vaknade han upp med en biverkning som gjorde att mitt hjärta slå extra mycket ett tag då vi inte visste vart det hade kommit ifrån frånbörjan men efter lite frågetecken så insåg vi att det var en av biverkningarna får hans vaccination han fick. Men han fick iaf utslag över hela magen ända upp till halsen och på ryggen så nu vet vi iaf det till nästa gång ifall Lova skulle råka ut för det eftersom utslag kan vara symtom för en massa saker så vet man ju aldrig.
 
Så här såg iaf Alvin ut på morgonen efter han hade klivit ur sängen, och efter dagens gång så vart det ännu mer men nu har dom iaf börjat försvinna lite grann.
 
Nu ska jag ta och röra lite på mig och plocka upp den där jäkla tågbanan dom bygger ihop varje dag över hela vardagsrums golvet som dom sedan bara lämna för att snubbla över så nu ska jag plocka upp den och få lite annat gjort innan maten vankas. Hoppas att ni läsare finns kvar och att ni tycker att läsa vad jag skriver. Ha en fortsatt trevlig Tisdag och hoppas att solen har gett er lika mycket inspiration idag som den har gett mig. Kramar från Dalarna!
 
.
.
.  
Lite bilder vi hunnit med att ta nu såhär på hösten =)

Kommentarer från er söta läsare.
» Lilla familjen

Vilka härliga höstbilder (:
Ha en bra eftermiddag!

2012-10-24 // 13:33:53
URL: http://www.tweju.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback