Måndag

Måndag och vecka 21 21 Maj 2012 och ännu ingen bebis här inte, Bf+4 idag och solen skiner men jag har ännu inte satt min fot utanför lägenheten ännu då en storstäd pågår och alla dessa skitiga kläder är i tvöättstugan nu för att tvättas men det är strax klart och då blir det ut i solen och njuta och hoppas på att kanske en liten vill titta ut till kvällen/natten men med min otur så går jag väl dom där hela två veckor överitd och får mig en tidig Juni bebis istället. Så länge det inte kommer att vara stekande sol och värme i så klagar jag inte så nog för att jag hellre vill att liten kommer ut till oss andra.





Nu ska vi planera mat och sen blir det att vika lite tvätt. Ha en fortsatt bra dag. Kram

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback