En vecka



Hej på er alla fina läsare, inatt när klockan slår 03.35 blir lilla Lova en vecka gammal. Den här veckan har gått så fruktansvärt fort att det inte är sant, igår hade vi hembesök av bvc och hon har gått upp 450gram ungefär sen i Fredags så nu väger min lilla tjej 3850gram.

Kärleken syskonen emellan har vuxit enormt och dom bara älskar sin lilla syster alla tre barnen och jag som mamma har ju kärleken alltid funnits där men inte kanske lika som nu när hon finns här hos oss. Mitt älskade lilla barn är en sån underbar varelse och hon kommer att få en massor av kärlek av oss hela familjen.


Kommentarer från er söta läsare.
» AMANDA ESBERG - SÖDERMANLANDS STÖRSTA UNGDOMSBLOGG

Var gärna med i min grymma tävling där du kan vinna en gryym upplevelse, fiskpredikyr!



http://aamandaesberg.blogg.se/2012/may/tavling-fiskpredikyr.html#comment



// en av sthlms stora bloggerskor

2012-05-30 // 09:45:42
URL: http://aamandaesberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback