Onsdag



Det är Onsdag, Tilda och Oliver är på dagis, Alvin sover och pappaG är på utbildning för jobbet han fick. Jag sjäv sitter här och försöker få orken, lusten och känslan för att städa lite men jag tror inte att det kommer att hända. Snart är det dags att gå och hämta barnen på dagis igen och lusten för att göra någonting innan det änns helt borta, kanske ska ta och lägga mig ner en stund medans Alvin också sover..

Dagarna går och dom blir allt ärre och färre så det kanske är dags att fortsätta att packa lite små så vi inte måste göra allting två veckor innan vi flyttar och noll koll på ingenting så nej tack sen ska det slipas och målas lite på köksbord och stolar och sen så ska även lite annat målas som ännu inte har hunnit blivit gjort. Gud va en del dagar skulle ha haft några extra timmar på sig känner jag, finns så mycket jag vill hinna med men jag vet inte om tiden riktigt kommer att räcka till.

Nej nu ska jag nog ta mig i kragen och göra lite nytta iaf, kan inte bara sitta här och lata mig.
Ha en bra dag. Kram!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback