Lördag

Det är Lördg och solen skiner och här inne genom fönstret så känns solen väldigt varm så planerna för en lång promenad med barnen finns i luften och idag känns det nästan verkligen som att våren är här. Vi har sovit med ett fönster lite öppet nu när det blivit så pass varmt då värmen här i lägenheten är helt kass och det blir alldeles för varmt inomhus nu såhär precis i början på våren och just imorse så vaknade jag upp till det där fågel kvittret man kan höra på morgonen och det kändes helt undertbart.

Förövring så hade jag påbörjt ett inlägg igår som vanligt men som vanligt så vart det lagt åt sidan varje gång så det vart ingenting med det men jag hade en underbar dag med barnen då pappa G var iväg på en jobb intervju och var borta precis hela dagen. Men det hans med en massa saker och även ännu en till tid på lab för prover fick jag göra så det han jag göra innan pappaG for iväg igår förmiddag.

Alvin ligger och sover sin middagslur och jag gjorde honom sällskap ett tag men jag kände att jag verkligen behövde röra på mig innan jag förlorar all känsla för dagen och Tilda och Oliver har lek och tittat på film tillsammans men i åldern dom kommit upp i så har dom sina dåliga dagar och idag är det en såda och nästan ingenting kan dom göra tillsammans utan att det ska sluta med med men nu är det tyst ifrån dom där dom sitter och tittar på filmen och jag ska ta och klä på mig och göra klar för en trevlig promenad i solen.

Hoppas att nu får en fortsatt solig Lördag. Kram!!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback