Kyss mig

Det är Söndags kväll och alla tre barnen sover och jag sitter här med lite inspitation för lite skrivande och det skulle ha blivit en ny veckans magbild men det har inte hunnits med ännu så det får vänta tills imorgon eller någon annan dag i veckan om jag inte hoppas och tar igen nästa vecka.

Pappa G jobbar men han är väl hemma om 20-30 minuter så då blir det lite mys i soffan till lite tvn innan sängdags och sen väntar den renbäddade sängen på mig.

Helgen har varit toppen med bara en massa fint väder solsken och värme så vårkänslan sitter riktigt långt in i kroppen och jag vill göra så många saker samtidigt som det är skit samma liksom eftersom vi ska flytta i slutet av April början på Maj så vill jag inte slösa min energi på någonting jag inte får njuta av senare men jag tog mig äran och gav mig en fint och rent kök igår så det är fint rent och städat i köket iaf och jag är super nöjd.

Melodifestivalen skrotar jag nu när det bara har kommit med en massa skit och vårat Sverige kommer nog inte komma så lång iaf, men min favorit jag tyckte skulle komma till finalen iaf va Axel Algmark - Kyss mig men ack så fel jag hade även fast jag gav en röst för ovanlighetens skull men jag får iaf sitta här nu och njuta av den låten lite innan pappa G kliver innan ör dörren och ber mig stänga av då vi har totalt olika smak på musik eller vi har inte så mycket gemensamt i efter tanke. Musik, filmer och smak i säg för saker och ting är helt olika, va lustigt det har jag aldrig tänkt på så mycket. haha.. Nu ska jag iaf avsluta detta inlägg och sluta skriva så mycet iaf som jag nu ser att jag har gjort och ta mig en kopp varmt söder te så skriver jag mer imorgon.

Hoppas att ni läsare har haft en toppen helg med en massa sol och vårkänsla i kroppen som jag har haft. Kramar från mig och Godnatt!!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback