Glad Påsk

Det har varit Fredag och klockan är strax efter 23, jag sitter här i min systers säng och ser på tv hemma hos mamma. Vi ska spendera helgen här för lite påsk firande och sen ska det slipas på bord och stolar imorgon för att jag sedan ska få börja måla om dom från den träiga färgen dom har nu till lite vit och fräch för en ny start i den nya lägenheten. Så vi kommer att ha en massa roligt tillsammans och hela familjen kommer att vara samlad då alla mina syskon kommer att vara hemma så mamma har satt ett krav på syskonfoto så man får väl sätta ett leende på läpparna och försöka hitta nått fint att ha på mig så jag inte ser helt förjävlig ut :P som höggravid som känner jag mig inte speciellt för att vara med på kort men det får väl gå undan :)



Det har annars förövrigt varit en helt okej vecka, pappa G har jobbar och jag har haft en massa mysiga dagar tillsammans med barnen. Nästa vecka är det påsklov och vi kommer att ha en underbar vecka med VC mesök och massa packa packa packa att göra för den 29 flyttar vi.

Det är en ny vecka också i graviditeten och vi har kommit till vecka 35 (34+0) med 41 dagar till BF. Längtan är oendlig men samtidigt så vill jag få flytten klar sen är liten välkommen ut till världen precis när som helst.

Nu ska jag avsluta och kolla klart på filmen och sen väntar sängen på mig. Hoppas att ni har haft en toppen vecka och får en ännu bättre helg. glad påsk önskar jag er alla och godnatt! Kram.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback