För 22 år sedan

Det är Tisdag den 10 April, regnet bara faller mot backen och himlen är vitgrå och trist. Just idag fyller jag 22år och det blir nog inte mycket firande här inte då jag redan har firat under helgen eftersom mamma skulle åka bort men vi ska nog hinna med att göra en tårta och ha lite fika som ovanlighet innan dagens slut.

Så som en vanlig vardag så är det frukost och kläder som ska plockas fram sättas på och sen är dagen i full fart och med bara små pojkarna hemma så går allting så mycket fortare för någon anledning och det hinns med en hel del om dagarna. Idag ska vi ta och fortsätta att packa och jag har tid på vårdcentralen för spruta nummer två av detta järnbristeriet jag städningt får under graviditeterna men jag bahövde aldrig ta några sprutor i pojkarnas grav. så det har väl med tjejerna att göra som får kroppen att behöva lite extra mycket.

Nu ska jag ta och göra lite frukost och klä på killarna och se vad som ska httas på här näst en tur ut i det trista vädret kommer att behövas så vi får se om vi tar den nu eller senare. Ha en fortsatt bra regning Tisdag så återkommer jag senare. =) Kram!!

Kommentarer från er söta läsare.
» Adele

Grattis

<3

2012-04-10 // 19:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback