Det vegetariska valet



Det är Torsdags förmiddag och Alvin sov till klockan var strax efter 10 denna morgon. Så Det har varit lugna gatan med andra ord, idag ska vi ta det lugnt och stanna inne hella dagen. Ryggen gör ont och lika så gör mitt huvud med städa ska vi nog hinna med att göra lite. En massa inne lek i bollhavet och leka med alla dessa miljoners bilar såå ska vi nog ockå ha en toppen dag.

Igår kväll så gick jag med det vegetariska valet till kvällsmat och det vart en tallrik med frukt och en kanna saft istället för den orginala kvällmackan med ost och skinka med en kopp te. Men det var super gott och jag kunde med gott samvete gå i sängen med en mätt mage och somnade inom 5 minuter.

Nu ska jag ta på mig ett par stumpor och njuta av en kopp te medans Alvin och Oliver leker fint tillsammans med alla bollar som dom kastar runt omkring sig. Hoppas att ni får en toppen bra dag. Kramar!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback