1 April

Det är första April och om 9 dagar fyller jag 22år, inte så viktigt i säg jag vill mer att månaden ska springa förbi så 11 Maj kan komma och vi kan få komma tillbaka till verkligheten med en vardag som inte består av kartonger och annat. Men men saker och ting ska ta sin lilla tid precis som graviditeten som rullar vidare för övrigt och på torsdag så rullar vi in i vecka 35 (34+0), imorgon har jag tid hos min BM och sen ska vi ta kontakt och se vart jag ska börja någonstans här näst.

Dagen är en Söndag och himlen är grå, snön faller just nu mot marken och den där vårkänslan försvann lite grann. Men med syster här så ska vi ta och börja packa ner lite saker som bara står typ prydnade och tavlor så när den 27 April kommer så är allting nere i kartonger och det som återstår då är en stor flyttstäd. GUD vad jag LÄNGTAR efter att få komma till någonting nytt!!

Hej då på tjatiga mig om allt och hoppas att ni får en fortsatt bra 1 April. =) Kram

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback