Gravid och beroende

Humör svängningar och hormoner som leker som dom vill och en väldigt beroende gravid liten jag vill verkligen bara ha en affär sådär precis utanför dörren så man slapp gå ut i detta insnöade dalarna. Det har konstant snöat typ hela tiden sen i onsdags kväll och jag håller på att bli tokig på denna kommun med deras dåliga plogning och skottning av snö. Dom gör ett toppen bra jobb när dom väl gör det och gör det ordentligt men nu så kör dom typ ingenting och allt dom plogar bort från blivägar hamnar på alla Leksands trotoarer och det gör mig tokig. Det går inte att ta vagnen till dagmamman och det är jätte jobbi att dra två pulkor som en gravid tjej. Jag absolut hatar leksands kommun under vinter. Gud varför kan dom inte göra det bra.
Jag är så beroende av cola, is, citron och nudlar är också ett måste sådär ibland. Så underbart gott, och jag har världens bästa pojkvän som precis tog sig ut i kylan och vinter vädret för att köpa cola åt mig. Så nu när han är hemkommen igen så ska jag avnjuta lite cola med is och citron och ta ocg dejta sängen tidigt ikväll, imorgon är det söndag och i våran familj betyder det städ/tvätt dag även fast jag har hunnit med en massa idag men jag tror nog att Tilda får sig en utflykt med Claes och Mathilda till lekland i Falun. Ha en fortsatt bra Lördag alla läsare och hoppas att ni fortsätter att följa min blogg även fast det kan bli någon paus då och då.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback