Ung mamma.

Som en ung tjej som är ung mamma och väntar nummer två så kan man börja undra vad jag gör med mitt liv, jag kan själv fundera ibland om det var detta jag ville med mitt liv eller ej. Jag ångrar inte att jag blev gravid och fick min underbara Tilda, men det som kanske ingen vet är att jag gjort abort tidigare och ångrar det som fan nu, men man ska inte gråta över spild mjölk, utan man måste bara fortsätta leva livet som det kommer. Nu med nummer två så känns det jätte roligt och spännande att vara mamma och gravid på samma gång.
Jag har en underbar mamma som finns där för mig om jag behöver hjälp, våran relation har ju inte direkt varit på top förut och nu känns det jätte bra att vet att hon finns där för mig. Hon har köpt en massa fina pojkkläder till lillkillen och en super fin blå overall, jag har tyvärr inga kort på det nu men ska lägga ut det så fort jag har tid.
Just nu är vi uppe i att renovera lägenheten och den är snart klar, jag har målat klart Tildas rum och målat hallen och spaklat sovrummet. Felix (han som äger lägenheten) har varit in idag och målat vardagsrummet och slippat och målat sovrummet. Sen efter det så skulle han börja med köket och badrummet. Badrummet kommer att bli helt nytt, för att det finns just nu idag inget badrum precis utan ett rum med toa och handfat. Så han ska göra ett badrum med dusch och bad, det kommer att bli riktigt fint när det har blivit klart.
Så fram över så kommer jag inte ha internet på ett tag så kommer inte kunna blogga så mycket men när jag kommer tillbaks sen så kommer jag uppdatera er med det senaste och en massa bilder. Men jag kommer att skriva t.o.m det 19 September så kommer jag tillbkas när vi fått internet där.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback