Hallo hallo

Nu sitter man här igen och vet inte riktigt vad man ska skriva. Tilda somnade jätte tidigt idag så hon kommer väl att vakna vid en 5 imorgon eller nått, men det är inte säkert hon kanske ligger längre.
Ska spela lite kort med älsklingen sen ska jag kolla på Sex and the city kl. 22.50 sen efter det ska jag sova.
Har nu kollat upp var vagnen är som vi nu har köpt. ja det är lite många vagnar vi har köpt, nu är det en paraplyvagn till lillkillen men tilda ska använda den så länge. Vi har en orange paraplyvagn till tilda som är hennes men man kan bara sitta i den och hon behöver en som hon kan ligga i just nu. Och sen är det ju tvillingvagnen som vi nydligen har köpt med det var bara för att det var rea på den, men jag är en shopoholic, jag tycke att det är kul att handla nya saker men iband så måste man låta bli för att det inte finns pengar. Ja en bild ska jag lägga in sen ska jag spela och kolla på tv.
Jag vill bara säga tack till er urgulliga personer som läser min blogg vilka ni nu är men det är någa stycken iallafall.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback