Ny köpt




Lite av det som blivit inköpt det senaste dagarna. Med respekt så la jag det ena kortet över det andra för att dölja bort dom andra barnen hos dagmamman ifall dom inte skulle vilja ha bilder ute på internet på deras barn. Men korten är iaf tagna av dagmamman som vi fick igår så nu är det ramar på dom så upp på väggen ska dom imorgon när vi väl hittat på vart dom ska hänga.

Sommar skor har börjat rulla in i affärerna nu så ett varsit par än så länge med det blir väl fler efter alla par skor dom vuxit ur redan.

Åkpåsen kommer härifrån, efter många om och men med alla dessa olika åkpåsar till barn så har jag hittat min favorit iaf. Jag har inte haft någon förut men nu när det kommer att behövas till vagnen med lillebror så ville jag hitta en som jag tyckte om och som var fin.

Strumpor från Lidel, vantar från lager 70 insjön, ramarna från Clas Ohlsson, skor från Sko outlet och förvaringslådorna är från ÖoB.


Detta var vad Oliver har gjort hela dagen typ, druckit dricka och kollat på film och bara haft en lugn och skön dag själv hemma med mamma och pappa. (Favorit tröjan)

Kommentarer från er söta läsare.
» Sofie

svar; va roligt:) tack!

2011-02-19 // 14:35:59
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
» Tofva. MajBebis

Ohh bra tips! Då ska jag bannemej ta mig dit inom kort:) Vill så gärna ha en sån. Tänkte köpa en matchande till mannen,, mohaha.

2011-02-19 // 20:01:27
URL: http://tofva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback