Denna morsa testade blöjor

Jag har alltid använt Libero som blöjmärke till mina barn då vi testade pampers på Tilda när hon va nyfödd men gick snabbt föer till Libero då hon fick svåra röda märken i rumpan av dom och nu på sista tiden så har Lova varit röd och haft några allt för kissika blöjor när hon vaknat så man fått byta lakan. Så vi har testat dom mesta märkerna av blöjor dyra som billiga och haft problem med dom flesta, sen så fick jag nys om ett blöjföretag på nätet vid namnet Blöjbudet och fick genast lusten att prova och se om dom va bättre så jag skickade iväg ett mail och frågade om jag fick testa några blöjor och fick ett positivtsvar och hade blöjorna i handen några dagar senare.
Jag har tre blöjbarn i mitt hem ännu, Lova, Alvin och Oliver men han är på sin slutspurt och använder endast under nätterna men så länge han går på dagis så är det ingen fara anser jag.
 
Vi satte på våra barn dom nya blöjorna med stor glädje och la dom till sängs som vanligt vid läggdags men när dom slog upp sina blå på morgonen efter så var vi inte så nöjda och glada, alla tre vaknade ner kissade, blöta och luktade riktigt illa rent ut sagt. Vi tänkte aaja det va väl en sån där engångs grej som kan hända alla så dom fick nya lakan i sängarna och så fick dom ännu en ny blöja denna kväll innan sängen men samma sak hände igen så vi va inte nöjda med blöjbudet och kommer inte att köpa deras blöjor..
 
Men ett stot tack iaf till blöjbudet som lät mig få testa deras blöjor.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback