En fin Måndags morgon

Det är Måndags morgon och solen lyser till fullo, dom stora kidsen är på dagis och Lova blundra nu några minuter innan vi ska göra oss klara för en rund på stan med pappa G innan det är dags för en uppdatering på BVC med Lova. Helgen den kom och gick med en väldans fart och jag och alla kidsen spenderade den hemma hos mamma medans pappa G fick en ledig helg om man nu kan säga så då han skulle hjälpa sin pappa i affären. Vi har haft ett par underbara dagar ute på landet i sol och snö med pulkaåk och promenad i det fina, nu ska jag avrund och göra mig klar innan Lovisen vaknar så ska vi dra oss iväg. Men jag bjuder på lite fina bilder och hoppas att ni får en toppen dag. Kramar från Dalarna!
 

Kommentarer från er söta läsare.
» blöjbudet

hej

hur gick det med blöjproverna ?

Svar: Skickat ett mail till er och har gjort ett inlägg om blöjorna jag testade. Tack för att jag fick testa :)
Malin

2013-05-13 // 15:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback