Små liv kan göra stora saker

Onsdag och jag sitter i skolan just nu på frivillig studie med andra människor som går samma utbildning. Skratt gott sällskap och komunikation är det bästa som finns där det kommer till att gå i skolan eller kurs.
 
Jag ska alldeles strax dra mig hemåt för att göra våfflor/pannkakor med familjen och njuta av massa gos och lek innan dagen drar mot sitt slut. Dagen i sig började inte så där särsklit bra men förhoppningsvis så blir det bra i slutändan.
 
Ha en toppen dag alla fina läsare och hoppas att ni också får njuta av höstens fina sol så här års.
Kramar från dalarna!

Kommentarer från er söta läsare.
» Josefine

För ett tag sedan åkte jag på samma buss som Glenn, han hade Lova med sig i vagnen. Jag blev så glad i mitt hjärta när jag såg hur fin han var med henne. Han pratade och klappade på henne och såg riktigt stolt ut! Ni är bevis på att föräldrar inte har någon ålder, kämpa på ni gör ett bra jobb!

2012-09-14 // 20:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback