I can count on you

Augusti månad kom och gick med en väldans fart och lika så har även September månad gjort, hösten har kommit till sin väg och alla löven har börjat skifta färg och faller mot baken. Men ännu har jag inte haft någon tid till en foto runda för höstens alla färgen.
Första kursen i skolan gick mot sitt slut och jag hann göra klart alla uppgifter och fick dom in skickade så i veckan fick jag betyget satt och jag är mer än nöjd med det C-betyget jag fick. Jag satsade allt för att bara bli godkänd för det va huvudsaken men med ett C så känner mig sig lite stolt faktiskt. Nya kursen är Medicin och jag känner att det är ett intressant ämne så det ska bli roligt att fortsätta.
 
Familjen Costello/Ungerbäck började dagis i början av September och höll sig borta från alla förkylningar och hostor men förra veckan slog det till och den när veckan var det min tur men nu så här efter en vecka så känns det kanska så bra trost att hostan sitter kvar men det är nog som bort blåst snart så ska vi gå vidare. Barnen älskar iaf att gå på dagis och ser fram emot varje dag dom får spendera där.
 
Alvin som aldrig varit på dagis eller öppna förskolan är överlycklig och han är verkligen jätte duktigt som bara tog sig en halv vecka för inskolningen sen ville han inte se mamma eller pappa på dagis mer, min lilla pojke har blivit så stor och han lär sig nya saker varje dag och hans språk kommer nog att börja spraka när som helst skulle jag tro.
Oliver som var sen i talet är på full rulle och lär sig nya ord varje dag och det rullar framåt väldigt fort tycker jag och det är riktigt bra. Han är så duktig lilla stora lilla pojken min, han växer så det knakar så det är dags att byta ut garderoben nu igen men det är så svårt att få kläder att passa just han då han är lång men smal så allt som passar i länden bli för stort i midjan så vi letar som dårar efter byxor som ska passa men det blir nog bra tillslut.
Tilda hon går sista året på dagis nu och jag blir nästa lite gråtfärdig faktiskt när jag tänker på hur stor hon har blivit, en riktig liten madam har dom blivit också och det här mer kläder ska vi nog inte ens tala om. Hon byter kläder fjorton gånger om dagen känns det nästan som så ni kan ju tänka er hur tvätthögen ser ut i slutet av vecka. Hon älskar att skriva och försöka läsa, hon är så framåt i allt och hon ser framemot att få börja på lekis nästa år.
Lova har blivit hela 4 månader och 5 dagar redan och hon är så duktig på att hålla upp huivudet så till början av nästa vecka så ska vi börja med smakisar sen ska vi börja ge regelbundet och det hon fått smaka på än så länge har hon älskat så lilla Lova kommer nog bli en riktig liten mat älskare precis som sin storasyster va i den åldern. Hon kan rulla från rygg till mage och nästan mage till rygg så det kommer nog snart det också.
 
Nu har en liten Alvin precis vaknat så nu ska jag ta och byta lite blöja och ge honom lite mellis nu innan pappa G kommer hem för att göra middag. Hoppas att ni läsare inte har tröttnat och lämnat min skrivning för så lite uppdatering det har varit men nu har vargdagen riktigt kommit igång och du kommer allting på sin plats så nu kan jag lova lite mer inlägg från min sida. Kramar från dalarna!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback