En solig helg tillsammans

Helgen som har varit har vi spenderat tillsammans hela familjen och gjort en massa skoj då jag kommer att bli borta någon dag sen när liten väl bestämmt sig för att titta ut men vi fick en trevlig och solig helg tillsammans med en massa bilder tagna. Jag delar med mig av några av dom och sen ska jag fortsätta med min stor städ som dagen har fått till sin ära då det inte finns så mycket mer att göra när vädret inte är på topp direkt men en promenad kanske vi ska hinna oss med innan dagens slut.

Våren är här med dess fina blommor och bin, lika så är snart sommaren här med allas dess ljuvligheter men just nu längtar vi hela familjen efter att liten vill titta fram till oss men det verkar inte bli idag iaf så pappa G får inte en bebis som födelsedags present men med 2 dagar till BF så är hon nog snart här hos oss.

Hoppas ni får en toppen dag allesammans. Kramar från Dalarna!
















Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback