När tiden börjar rinna ur handen


Det är Onsdag och idag visar mätaren att 60% av graviditeten har gått och 40% återstår tills BF är här, som fjärde barnen så tänker man så att man har redan allt men genom åren så slits saker ut och saker försvinner eller kastas bort av misstag och jag har tittat och letat men inte hittat en enda filt från när Tilda var en lite bebis. Har jag varit klumpig eller hade hon en enda filt? Frågorna snurrar och jag blir inte alls klokare så jag tog mig en titt på  alla dess olika slags filtar på nätet och det finns sånna som är riktigt gräsliga och sånna som man skulle göra vad som helst för men jag hittade mina favoriter så vi får väl se vilken av dessa som får göra lilla pyret sällskap till födseln. Sen är det en massa annat som måste uppdateras innan det är dags att komma ut till världen och det är sånt som skötbord, lakan och annat små som är väldigt behövligt i hemmet och används ofta.

Idag när jag skulle gå till mvc så stod jag där och funderade på vilken jacka jag skulle ta på mig då det såg inte ut att vara så kallt ute men vilken tur att jag i sista minuten ändrade mig och valde min nya älskade HellyHansen för annars så hade jag frusit ihjäl bokstavligen. Men allt gick bra och jag har nu fått börja brottas med dragkedjan innan den väl vill gå igen så snart får jag väl strunta i den där kedjan och ta en extra tröja för att värma magen lite extra dom få gångerna jag är ut när det är så pass kallt ute.
Går in i vecka 25 på Fredag och jag känner dock lite stress inför det här med flytt och annat som måste göras innan den lilla ska anlända till världen. Vi brukar alltid komma på allt vi ska göra och få fixat men sen går tiden och minnet blir kort sen är det stress stress stress och så blir det bara fel fel fel, så nu ska vi vara ute i god tid och försöka komma i tid och inte bli så sena som vanligt.. Men nu blir det lite mini mys i soffan med min egen sköna filt sen sängen så jag vet att Alvin somnat ordentligt. Godnatt!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback