Ny kategori


En ny kategori dyker nu upp i bloggen då det är dags att börja planera in dop för lilla Alvin och som med Tilda och Oliver som kommer detta att ske i kyrkan i gagnef med samma präst också om han nu jobbar kvar. Lätt enkelt och smidigast med samma så då slipper man en massa olika kyrkor och dyligt.
Dopklänningen är den samma som dom andra två barnen använt så efter denna gång så kommer alla namnen att sys på klänningen så får dom sedan samsas om den när dom själv får barn så kanske det blir en familje grej.

Nu ska jag gå i sängen men ville bara slänga in ett snabbt inlägg då jag inte har haft tid att sitta vid datorn. Livet känns bra och alla tre barnen är så underbara och kärleken växer för var dag som går. Imorgon är det barnavårdcentralen med Alvin för vägning, mätning och sånt och kanske ett besök av tessan. God natt för mig mina läsare och ha en fortsatt bra vecka.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback