Inspiration

Det är nu dags att börja insireras av alla dessa olika förslag på dop inbjudningar som finns ute på nätet, jag har hittat en hel del fina så jag delar med mig av lite av det jag hittat. Så nu blir det att börja knåpa och fundera hur korten ska se ut denna gång. Förra gången så såg dom ut såhär:



Jag beställde dessa kort av en tjej då jag inte hade tiden att göra egna men nu ska jag ta tag i det och göra egna fina kort och även kanske ett och annat tack kort.
Dopkorten vi hade när Tilda döptes har jag ingen bild på men dom gjorde jag själv och då var det bara någonting simpelt men elegant. Hel vita dubbelvikta kort med bokstäver i rosa på framsidan och en utskriven lapp satt i kortet, kanske kan hitta det sista exemplaret och slänga ut den så ni får se.
(Bilderna är tagna från googles bildsökning.)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback