Livet på BB

Det är Tisdag solen skiner och himlen är blå och livet på BB är väl bara för underbart, skönt med lite vila men med en väldigt hård och obekväm säng så är det ju inte full så skönt som man hade försväntat sig. Lilla Alvin är nöjd och glad för det mesta, äter och sover typ hela tiden så det finns inte så mycket att göra så det var rena turen att jag tog med mig datorn så kanske en film till kvällen inna sömne tar över.
Imorgon biti åker man hem till den sköna sängen så man kan njuta av sömnen man får. Jag ska sluta klaga nu jag har äntligen min tredje liten här ute och behöver inte längre anstränga mig för att klä på mig eller för promenader utan jag kan äntligen få på mig ett par skor utan att behöva kämpa som om det vore ett maratonlopp och våran liten, deras syskon har tagit sig tillvärlden för att göra dom sällskap.

Ska njuta av lite sömn nu en stund medans den lilla också gör det så får vi se jag kan får finbesök av mina två sötnötter där hemma.

Kommentarer från er söta läsare.
» Sofie

svar; tack så jättemycket:) de blir nog inte bebis idag, de känns inte så. men man vet aldrig, dagen är ju inte slut än ;)

2011-04-19 // 16:04:31
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback