Tävling - Upplevelse

Ni har väl inte missat en av tävlingarna som Millah har igång just nu? Just nu så kan du tävla om en massage eller klassisk ansiktsbehandling från Upplevelse.com :) Jag fastnade lite extra för just massagen.. Jag själv vill inte ha massagen men jag skulle vilja vinna den till någon nära som verkligen behöver den för att hon har gjort för oss. Vill du också vara med och tävla om massage eller ansiktsbehandling så hittar du till tävlingen här :) Lycka till!


Kommentarer från er söta läsare.
» Veronica

jätte kul att du är med och tävlar, men är inte så glad över att du tagit min text. visst det är bara en text, men det är copyright på allt i min blogg.

2010-11-17 // 19:36:12
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback